NEJČASTĚJŠÍ OTÁZKY

Jaké zboží mi dokážete přepravit?

  • V podstatě cokoliv. Kontaktujte nás a společně vždy najdeme vhodné řešení.
  • Patnáct palet cihel na stavbu? Kamna na chalupu? Nebo dřevo na zimu? Koupili jste si novou lednici do bytu a nevejde se Vám do auta? Prodali jste Váš starý nábytek a potřebujete ho doručit kupujícímu? Nebo jste si koupili nový? Stěhujete se? 
  • (Nejen) to vše zajistíme v rámci ČR a Slovenska, ale také zahraničí.
  • Balíky, volně ložené zboží a nebo zboží na paletách. Dodávkou nebo kamiónem.
  • Dokážeme samozřejmě odvézt i malý balíček, ale naší specializací je zboží větších  rozměrů, které "zásilkovnou nepošlete" 😊.
  • Česká republika nebo i zahraničí?

    Jak v rámci celé České republiky, Slovenska, tak i zahraničí. Specializujeme se na celou Evropskou unii.

    Jak rychle přepravíte mé zboží?

    Obvykle do 2-3 pracovních dnů. Ale může to být i rychleji, vždy záleží na destinaci a charakteru nákladu, ale i na tom, jak na to chvátáte. Konkrétní termín si s námi domluvíte při sjednání přepravy.

    Za jak dlouho se mi ozvete s nabídkou?

    Standardně do 2 hodin od poslání Vaší poptávky Vás budeme kontaktovat (v případě poslání poptávky v pracovní den mezi 8-15 hod). 

    Jak to vše proběhne?

    Vyplňte poptávkový formulář. Na Vaši poptávku Vám odpovíme s konkrétní nabídkou ceny a termínu. K orientační nabídce nám stačí údaje označené hvězdičkou, ale čím více informací nám pošlete, tím bude naše nabídka přesnější. Můžete připojit i fotografie. V pracovní den (mezi 8-15 hod.) Vám odpovíme do 2 hodin. Někdy po Vás budeme chtít další doplňující informace. Někdy Vám zašleme i několik nabídek (různé termíny, cena), z kterých si budete moci vybrat. V případě, že Vám bude nabídka vyhovovat, tak s Vámi uzavřeme smlouvu o přepravě a pošleme Vám platební údaje. Platbu uhradíte převodem na náš účet a zboží vám přepravíme dle dohody. Během celé přepravy Vám bude k dispozici náš operátor, který Vás bude rovněž kontaktovat před nakládkou a vykládkou.

    Jak zaplatím za přepravu?

    Po uzavření smlouvy o přepravě Vám pošleme platební údaje a Vy uhradíte částku převodem na účet. V případě použití "okamžité platby" nám přijdou peníze okamžitě.

    Na jakou hodnotu je zásilka pojištěna?

    Zásilka je pojištěna na 100 % její hodnoty.

    Jak získám co nejlepší cenu?

    Cena přepravy je závislá na rozměrech, hmotnosti nákladu a adrese nakládky a vykládky. Ale rovněž cenu výrazně ovlivňuje to, jak na zboží chvátáte a jaký je časový prostor k realizaci nakládky a vykládky. Např. když budete trvat na tom, že zboží lze naložit pouze ve středu v 15:00 hodin a vyložit druhý den ráno v 8.00 hodin, tak je to samozřejmě realizovatelné, ale cena bude vyšší, než když budeme mít k dispozici větší časový prostor. Rovněž realizace přepravy ve večerních hodinách nebo o víkendu je dražší. Cenu také ovlivňuje případná potřeba asistence řidiče na nakládce/vykládce a čekání na nakládce/vykládce. Tyto možnosti přepravy s Vámi ale vždy probereme při sjednávání přepravy.

    Přepravujete i o víkendu?

    Ano, zboží přepravujeme i o víkendu. Ale jestli chcete na dopravě ušetřit, tak je lepší se domluvit na pracovní den.

    Co když potřebuji stěhování?

    V případě, že se nejedná o přepravu jednotlivého nákladu, ale potřebujete přestěhovat více věcí najednou nebo rovnou celý byt, kancelář nebo dokonce firmu, tak nám napište v sekci "STĚHOVÁNÍ" a my Vás budeme kontaktovat a domluvíme podrobnosti. 

    Kontakt:

    DOVEZEMEto.cz
    tel.: +420 739 686 234 
    e-mail: info@dovezemeto.cz
    LTS AD s.r.o., Husova tř. 500/66, 370 05 České Budějovice 

    IČ: 281 20 027, DIČ: CZ28120027, 

    Společnost zapsaná v OR u Krajského soudu v Českých Budějovicích v oddílu C, vložce č. 18378.

    VÍCE JAK 13 LET ZKUŠENOSTÍ
    100 000 +
    REALIZOVANÝCH PŘEPRAV
    INDIVIDUÁLNÍ PŘÍSTUP
    POJIŠTĚNÍ V CENĚ DOPRAVY